• چهارشنبه 12 مهر 1402 :: 04:46

سرور کامپیوترهای بزرگی هستند که اینترنت پرسرعت و شبانه روزی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

سرور مجازی از پرکاربردترین انواع سرور است که افراد و شرکت ها از آن بهره می برند. در این میان استفاده از سرور مجازی بورس که در زمره سرورهای قوی با اتصال به مرکز اینترنت ملی است، برای کسانی که در زمینه بورس فعالیت دارند، بسیار رایج است. شاید برای شما سوال باشد “سرور مجازی بورس چیست” در پاسخ به این سوال می توان گفت، این سرور به فعالان و معامله گران بورسی این امکان را می دهد، که در زمان انجام معاملات اینترنتی پرسرعت و بدون قطعی را در اختیار داشته باشند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که

“سرور مجازی بورس چیست” و به چه دلیل استفاده از این سرور توصیه می شود.

سرور مجازی بورس چیست؟

R13K 600

همانطور که در مقدمه اشاره کردیم، سرور مجازی بورس به سرورهای متصل به اینترنت ملی گفته می شود که به معامله گران بازار سرمایه کمک می کند با کمترین مشکل و محدودیت بتوانند از این بستر برای انجام معامله های خرید و فروش خود استفاده کنند. از آنجا که به دلیل مشکلات مختلف امکان ایراد در سرور و عدم دسترسی به داده ها و اطلاعات ایجاد شود، این سرور از تکنولوژی  مجازی سازی نیز برخوردار است که کمک می کند، بدون هیچ مشکلی در مسیر استفاده از سرور کاربران بتوانند به صورت مداوم از آن استفاده کنند.

سرور کامپیوترهای بزرگی هستند که اینترنت پرسرعت و شبانه روزی را در اختیار کاربر قرار می دهد، تا از این بستر کاربر بتواند در فضای اینترنت فعالیت داشته باشد. سرور مجازی بورس که از زیر مجموعه های سرورهای مجازی است، نیز کمک کرده تا با مجازی سازی سرورهای انشعابی از سرور اصلی ایجاد شود. این سرور مانند سرور اختصاصی در اختیار یک شرکت نیست، اما در عین حال مانند سرورهای اشتراکی نیز برای افراد محدودیت استفاده از فضا و حجم خاص نیز ایجاد نمی کند. این سرور یکی از گزینه های مناسب برای فعالان بورس است که می توانند از اینترنت پایدار برای انجام فعالیت های بورسی خود بهره مند شوند.

4 دلیل برای انتخاب VPS بورس

R13K 601

زمانی که می خواهید از سرور مجازی بورس استفاده کنید، قطعا عوامل مختلفی وجود دارد که شما به سمت این انتخاب سوق می دهد. از جمله مهمترین دلایل استفاده از این سرور برای فعالان بورسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.    مورد اول: برخورداری از اینترنت پر سرعت

برای کسانی که در زمینه بورس فعالیت دارند، استفاده دائم و پرسرعت از اینترنت پایدار اهمیت زیادی دارد. از همین رو نیاز دارند تا پهنای باند بیشتری در اختیار آنان قرار گیرد. این موضوع آن ها را از قطع و وصلی های اینترنت های خانگی رها می کند و در زمان انجام معاملات بورسی با مشکلات مختلفی مانند کندی یا قطع اینترنت مواجه نمی شوند.

پینگ این سرور در اینترنتی که به مخاطب ارائه می دهد، بسیار پایین است از همین رو عواملی که در سرعت اینترنت می توانند اختلال ایجاد کنند، موفقیت چندانی در این زمینه ندارند.

R13K 602

2.    مورد دوم: دسترسی های بدون محدودیت زمانی و مکانی

اینترنت هایی که از طریق سرور مجازی بورس دریافت می شود، کاربر را در محدودیت زمانی و مکانی قرار نمی دهد. از همین رو فرد می تواند از هر نقطه ای و در هر زمانی به این سرور که مرکز اصلی اینترنت ملی است، متصل شود. از مهمترین ویژگی های این اینترنت عدم محدودیت زمانی و مکانی در عین داشتن سرعت بالا می باشد. همین موضوع در زمان انجام معامله های فردی کمک می کند، تا وی بدون کمترین ایرادی در اینترنت با اطمینان خاطر معاملات خود را انجام دهند.

این دسترسی نامحدود، همواره با دریافت سرویس های مداوم و شبانه روزی همراه است. از همین رو می توان این سرور را دارای آپتایم دائمی دانست که در نهایت می تواند موفقیت معاملاتی را برای افراد به همراه داشته باشد.

3.         مورد سوم: افزایش امکان قرار گرفتن در صف خرید و فروش

زمانی که افراد از سرور مجازی برای فعالیت های بورسی خود استفاده می کنند، می توانند از این مزیت استفاده کنند که احتمال قرارگیری در صف خرید و فروش را افزایش دهند. دلیل این موضوع نیز سرعت بالای اینترنت می باشد که کمک می کند خرید و ثبت سفارش سهام های مختلف با کمترین اختلال در اینترنت و به سرعت انجام شود. از همین رو میزان موفقیت افراد در انجام معامله ها نیز افزایش پیدا می کند.

در صورتی که هر گونه ایرادی در این سرور ایجاد شود، کاربران می توانند به صورت شبانه روزی از خدمات 24 ساعته پشتیبانی استفاده کنند. این سطح از خدمات نشان دهنده، میزان بالای رضایت از این سرور می باشد. حتما به خوبی می دانید، که اختلال در اینترنت می تواند منجر به بروز خسارت مالی به فعالان بورسی شود، از همین شرکت های خدمات دهنده سرورهای مجازی بورسی با اشراف به این موضوع سعی دارند بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان را با ارائه خدمات پشتیبانی قوی جلب کنند.

4.         مورد چهارم: امکان دانلود فایل های مختلف

ممکن است در زمان فعالیت خود و استفاده از سرور مجازی بورسی نیازمند دانلود فایل های مختلفی باشد. سرعت بالای این اینترنت سرور به شما کمک می کند تا به راحتی فایل های مورد نظر خود را از اینترنت دانلود کنید و آن ها را در دسترس داشته باشید. انجام دیگر فعالیت های اینترنتی مانند استفاده از اپلیکیشن های مختلف و نیز انجام بازی های آنلاین نیز با استفاده از این اینترنت امکان پذیر است.

از مهمترین ویژگی های این سرور امکان اتصال به آن، حتی با گوشی موبایل است. برای این منظور کافی است از نرم افزارهای مختلف برای اتصال به این سرور و بهره مندی از اینترنت پرسرعت استفاده کنید.

نتیجه گیری

یکی از مهمترین مواردی که می تواند در داشتن اینترنت پرسرعت و بدون ایراد کمک کند، استفاده از سرورهای پر قدرت است. این موضوع برای هر کاربر تخصصی از اهمیت بیشتری برخوردار است. فعالان بازار سرمایه و بورس نیز از جمله کسانی هستند، که نیازمند برخورداری از اینترنت پرسرعت می باشند.

از همین رو سرور مجازی بورسی با اتصال به شبکه اینترنت ملی پاسخگوی نیاز این افراد می باشد. شرکت وب رمز  با بیش از دو دهه فعالیت حرفه ای در زمینه فناوری اطلاعات و خدمات وب، عرضه کننده انواع سرور در کشور است که شما می توانید این سرور را با بالاترین کیفیت و پشتیبانی قوی، دریافت کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا