- شنبه 24 آبان 1399 :: 06:24
مدیرعامل شرکت سایپایدک گفت: مشتری مداری ،محور اصلی گروه خودروسازی سایپا در ارائه خدمات پس از فروش است و اعتقاد داریم که بنگاه های اقتصادی، بدون مشتری، دوام و ثباتی ندارند.
سید فخرالدین حیدری منش با بیان اینکه در دنیای تولید و خدمات، آنچه اصل به شمار می رود، مشتری است، اظهار کرد: مشتری آینه تمام نمای یک بنگاه اقتصادی است و سطح رضایتمندی او می تواند معیاری درست برای ارزیابی یک شرکت تولیدی خدماتی باشد.
وی با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ مشتری مداری درکشور عنوان کرد: ما باید مشتری مداری را در اولویت کار خود قرار دهیم؛ چراکه بدون مشتری اصولا محصول و تولید، معنا و جایگاه خود را از دست می دهد. بنابراین برای رسیدن به این هدف سازمان ها می بایست فرهنگ مشتری مداری را در میان کارکنان خود ترویج دهند.
وی افزود: برای ایجاد فرهنگ مبتنی بر مشتری مداری لازم است مدیران و صاحبان مشاغل، اطلاع رسانی موثر، همدلی با مشتری، به کارگیری پرسنل مسلط با فرهنگ مشتری مداری، سهولت تعامل مستقیم با مشتریان و جبران خسارت احتمالی به مشتری را در دستور کار خود قرار دهند.
حیدری منش ادامه داد: سایپایدک به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای سبک تولیدی گروه خودروسازی سایپا و با در اختیار داشتن شبکه ای پویا و گسترده در سراسر کشور، سعی دارد تا با فراهم آوردن سهولت دسترسی مشتریان به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی، رضایت حداکثری آنان را فراهم آورد.
مدیرعامل سایپایدک با اشاره به راه اندازی سایت آنلاین این شرکت اظهار داشت: فروشگاه اینترنتی قطعات سایپا یدک امکانی جذاب برای خرید قطعات است و مشتری می تواند با مراجعه به سایت www.saipayadakonline.com و ثبت سفارش، قطعه مورد نظر خودرا در محل کار، منزل و یا با مراجعه به شبکه نمایندگی ها درسراسر کشور دریافت کنند.
-
سرمایهگذاری خارجی ناچیز در اردبیل
-
احیای ظرفیت دامپروری مغان پس از ۲۵ سال
-
چاپ آگهی مفقودی مدرک تحصیلی در روزنامه
-
چگونه انگیزه خود را در مسیر موفقیت حفظ کنیم؟ راهکارهای علمی و ذهنی
-
تا چشم کار میکند نمادهای محرم است
-
سوگواری چیست و چرا مهم است؟
-
سوت نخستین قطار مهمان اردبیل تا شهریور ۱۴۰۴؟
-
نحوه دریافت کارت بازرگانی؛ مراحل و شرایط آن
-
فندقلو؛ جنگلی که هم می سوزد، هم فروخته می شود
-
چالش های کاشت سیبزمینی در اردبیل
-
آینده کشاورزی در اردبیل با محصولات کمآببر و اقتصادی
-
تخلیه پساب صنعتی؛ فاجعهای خاموش در دل طبیعت ایران
-
اینفوگرافی | درصد اشتغال زنان در استانها
-
معدنکاوی بیضابطه در خلخال؛ بحرانی در دل طبیعت
-
بررسی سوددهی تمام سکه در مقابل نیم سکه
-
چگونه از هیجانات بازار بورس بدور باشیم؟
-
تاریخ نوسانات قیمت طلا
-
4 نوع دعوت مجمع شرکت و تفاوت آنها
-
راهنمای دریافت فاکتور المثنی برای تعویض اتاق خودرو
-
دفترچه قرارداد شهرک صنعتی: شرایط، تعهدات و نکات حقوقی
-
سوگواری چیست و چرا مهم است؟
-
وقتی استرس دارم، لکنت زبان میگیرم
-
متن و جمله تبریک عید قربان
-
معرفی بهترین و به روزترین باربری در اشتهارد
-
چطور کافئین ننوشیم ولی همچنان سرحال باشیم؟
-
درد دلهای ناخواسته؛ خطری پنهان در روابط والدین و فرزندان
-
4 گام برای رسیدن به موفقیت
-
چاپ آگهی مفقودی برگ سبز خودرو
-
شوهر تنبل دارم؛ بمانم یا بروم؟ (راهنمای عملی)
-
چگونه در خواب وزن کم کنیم؟ (راهکارهای اثباتشده علمی)