• چهارشنبه 17 خرداد 1402 :: 05:47

بازی Survivor.io یک بازی اکشن موبایلی می باشد که توسط استودیوی Habby ساخته شده است.

R13K 365

به عنوان یک جنگجوی انسانی بی‌رقیب با پتانسیل نامحدود از طریق Survivor io codes، شما و سایر بازماندگان باید خود را در برابر این زامبی‌های آلوده مسلح کنید و از جمعیت در برابر حملات ویرانگر زامبی‌ها محافظت کنید. در حالی که شما توسط انبوهی از مردگان متحرک احاطه شده اید، در هر بازی کنترل یک قهرمان را به دست خواهید گرفت که تنها هدفش محافظت از جمعیت آنها در برابر این حملات زامبی ها است.

درباره Survivor.io Codes

Survivor io Codes یکی از جذاب‌ترین و خالص‌ترین آثار اکشن و هیجان انگیز موبایلی است که می‌توانید تجربه کنید. میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا متوجه پتانسیل بالای این ترکیب خارق‌العاده از اکشن و نقش آفرینی برای نابودی هیولاهایی که امنیت شهر را تهدید کرده‌اند شده‌اند.

ویژگی‌های بازی Survivor.io

  • گرافیک کارتونی زیبا و منحصر به فرد
  • بیش از 10 میلیون دانلود در سراسر دنیا
  • دارای کد های هدیه ی فراوان که به ارتقا قابلیت های کاراکتر منجر میشود
  • مبارزه با طیفی گسترده ازهیولای مختلف
  • یک بازی اکشن نفس گیر و نیاز به دقت بالا
  • داری لیست ردیفی از تمامی المان های بازی برای تجربه ی گیم پلی بهتر
  • کنترل و رابط کاربری ساده و بهینه
  • به شدت اعتیادآور و درگیرکننده

معرفی Survivor.io Tier List

پیش نیاز بهترین تجربه بازی، Survivor.io Tier List است که شامل تمامی مهارت ها، سلاح ها و حتی حیوانات خانگی در بازی است. با کمک راهنماهای ما، آسان تر است که بدانید کدام آیتم ها در بازی بهتر هستند. همچنین برای راحتی کاربران این بازی، کد های ان که حاوی سکه، جواهرات و بسیاری موارد رایگان دیگر می باشد، موجود است.

راهنمای حیوانات خانگی در Survivor io

راه های مختلفی برای به دست آوردن کوکی های حیوان خانگی وجود دارد، به عنوان مثال، با تماشای فیلم های تبلیغاتی یا مبادله سکه یا جواهرات برای آنها می توان کوکی های حیوان خانگی را بدست اورد.

باز کردن قفل یک بسته 300 کوکی حیوان خانگی هزینه دارد، در حالی که 2680 کوکی حیوان خانگی به شما 10 حیوان خانگی در یک زمان می دهد. داشتن چندین حیوان خانگی مزایای خود را دارد: می توانید از آنها به طور همزمان استفاده کنید، از کمک انها استفاده کنید، آنها را ارتقا دهید و تکامل دهید!

حیوانات خانگی در Survivor io می‌توانند با ادغام سه حیوان خانگی مشابه با یک حیوان خانگی جدید به سطح کمیاب بعدی تبدیل شوند تا زمانی که به سطح کمیاب حماسی که بنفش است برسید.

کوکی‌های حیوان خانگی با افزایش آمار حمله و سلامت حیوانات خانگی شما به ارتقاء سطح آنها کمک می‌کنند. حیوانات خانگی آمار خود را به بازی می دهند اما آمار فردی خود را در بازی افزایش یا کاهش نمی دهند.

R13K 366

بهترین حیوان خانگی Survivor io چیست؟

رکس

رکس می تواند از توانایی Cacophony خود برای فریاد زدن بر سر دشمنان و وارد آوردن 250 درصد آسیب حمله استفاده کند. علاوه بر این، هر بار که سطح استاد او 25 امتیاز افزایش می یابد، رکس 25 امتیاز اضافی آسیب وارد می کند. همچنین، رکس می‌تواند از “Utmost Loyalty” برای وارد کردن 30 خسارت به جای استاد خود استفاده کند.

پس از در دسترس بودن، افسانه ماموریت می تواند نرخ ضربه حساس مالک را تا 3 درصد افزایش دهد. آسیب Crit با Inspiration 6 درصد افزایش می یابد. رکس نیز می تواند از این توانایی روی خود استفاده کند. کروکی نیز این توانایی را دارد.

کروکی

Croaky با استعدادش Scratch Fantastic Saratches که از سطح 200 در Ari3 شروع می شود و با افزایش سطح بازیکن به 423% افزایش می یابد، Aws قدرتمندی دارد. سرد کردن O.Beseen اتکای بیشتری را فراهم می کند.

شما میتوانید Tier List سایر بازی های را در وب سایت Godcheat به صورت کامل مشاهده کنید و در بازی های استفاده کنید.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا