• سه‌شنبه 30 خرداد 1402 :: 06:27

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: از خرداد تا شهریور ماه سال جاری به منظور کمک به ناترازی تولید و مصرف برق در سطح استان، برنامه قبض رایگان را در اولویت کارها داریم.

4133

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: از خرداد تا شهریور ماه سال جاری (۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور) و به منظور کمک به ناترازی تولید و مصرف برق در سطح استان، برنامه قبض رایگان را در اولویت کارها داریم تا بتوانیم بدون هرگونه مشکلی در بحث تأمین برق از تابستان ۱۴۰۲ عبور کنیم. و از سوی دیگر ، مشترکان پرمصرف نیز مشمول افزایش پلکانی هزینه برق خواهند شد‌.

قدیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در تشریح چگونگی مشمول بودن مشترکان برای دریافت پاداش در استان اردبیل، اظهار کرد:

– مصرف مشترکان از ۰ تا ۱۵۰ کیلووات ساعت برق به ازای هر ۱ کیلووات ساعت مبلغ ۲۰۰۰ تومان پاداش صرفه‌جویی با مقایسه‌ی قبض ماه مشابه سال ۱۴۰۱ پرداخت می‌گردد.

– مصرف مشترکان از ۱۵۰ تا ۳۰۰ کیلووات ساعت برق به ازای هر ۱ کیلووات ساعت مبلغ ۱۵۰۰ تومان پاداش صرفه‌جویی با مقایسه‌ی قبض ماه مشابه سال ۱۴۰۱ پرداخت می‌گردد.

– مصرف مشترکان از ۳۰۰ تا ۴۵۰ کیلووات ساعت برق به ازای هر ۱ کیلووات ساعت مبلغ ۱۰۰۰ تومان پاداش صرفه‌جویی با مقایسه‌ی قبض ماه مشابه سال ۱۴۰۱ پرداخت می‌گردد.

– و مصرف مشترکان از ۴۵۰ تا ۷۵۰ کیلووات ساعت برق به ازای هر ۱ کیلووات ساعت مبلغ ۵۰۰ تومان پاداش صرفه‌جویی با مقایسه‌ی قبض ماه مشابه سال ۱۴۰۱ پرداخت می‌گردد.

این مقام مسؤول میزان مصرف برق در استان اردبیل در بخش خانگی را ۳۶ درصد کل مصرف، بخش عمومی را ۱۵.۳ درصد، بخش کشاورزی ۱۳.۸ درصد، بخش صنعت استان را ۲۷ درصد و سایر مصارف را هم ۸ درصد اعلام کرد و با اذعان به اینکه اوج مصرف برق در استان به‌خصوص در بخش‌های خانگی و کشاورزی در طول ۴ ماه حدفاصل خرداد تا شهریور ماه است، گفت: امسال از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ۱۴۰ برنامه عملیاتی برای گذر از اوج مصرف برق انجام خواهد گرفت.

قدیمی همچنین با بیان اینکه در سال گذشته ۳۳۸ هزار مشترک در بخش خانگی مشمول پاداش پرداخت الگوی مصرف شدند، افزود: در همین مدت در بخش عمومی ۶۳ مشترک و بخش کشاورزی ۱۵۱۵ مشترک و در بخش صنعت نیز ۲۷۵ مشترک همکاری داشتند که در مجموع مبلغ ۲۲ میلیارد تومان به مشترکان در بخش‌های مختلف مصرفی پاداش رعایت الگوی مصرف برق پرداخت شد.

کنتور برق



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا