• یکشنبه 19 شهریور 1402 :: 09:28

اگر به دنبال روش ها و تکنیک های افزایش فالوور هستید نگران نباشید چون ما در این مقاله قصد داریم 11 روش طلایی برای افزایش فالوور را به شما معرفی کنیم و تک تک آنها را توضیح دهیم تا شما با تکیه بر این مطالب کوتاه و مفید

11 روش طلایی افزایش فالوور

اینستاگرام یک شبکه بزرگ بازاریابی در داخل و خارج محسوب میشود که بسیاری از افراد از آن استفاده میکنند و روز به روز برای بدست آوردن فالوور و همچنین پیشرفت بیشتر در حال تولید محتوا و فعالیت شدید هستند ، فعالیت برای بدست آوردن فالوور یک اصل اساسی کار در فضای اینستاگرام محسوب میشود برای همین بیشتر فعالیت های افراد و کاربران در اینستاگرام بدست آوردن فالوور می باشد .

هر بیزنسی در اینستاگرام در اولویت اول وابسته به فالوور می باشد ، در نتیجه نیاز است تلاش بسیار زیادی بکنید تا تعداد فالوور خود را افزایش دهید ؛ هر چه فالوور بیشتر باشد همان اندازه به سمت پیشرفت نزدیک تر میشوید .
در اینستاگرام کسب و کار آنلاین بسیار رونق پیدا کرده است و افراد زیادی در حال تولید پیج های کاری می باشند تا از این طریق درآمد بدست آورند و همچنین معروفیت بیشتری را بدست آورند اما دانستید که اساس کار شما در اینستاگرام فالوور است ، بدست آوردن فالوور کار دشواری می باشد و نیازمند توجه به یک سری نکات مهم می باشد و انجام فعالیت شدید چ داشتن پشتکار و دست نکشیدن از تولید محتوا بسیار کمک کننده می باشد .

برای دیده شدن در اینستاگرام و برای پیشی گرفتن از رقبای خود در اینستاگرام در حوزه های همکار خود و بدست آوردن اعتماد فالوور ها و کاربران اینستاگرام شما نیاز دارید به هر نحوی فالوور ها را افزایش دهید ، اگر به دنبال روش ها و تکنیک های افزایش فالوور هستید نگران نباشید چون ما در این مقاله قصد داریم 11 روش طلایی برای افزایش فالوور را به شما معرفی کنیم و تک تک آنها را توضیح دهیم تا شما با تکیه بر این مطالب کوتاه و مفید گام بیشتری به سمت موفقیت بردارید ، پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید .

افزایش فالوور اینستاگرام چه کمکی به شما می کند

قبل از معرفی ۱۱ روش طلایی افزایش فالوور اینستاگرام ابتدا به نکات مهمی درباره‌ی مزایا افزایش فالوور اینستاگرام و اینکه فالوور چه کمکی در کار به ما می کند اشاره خواهیم کرد .

یکی از مزایای افزایش فالوور اینستاگرام جلب اعتماد کاربران اینستاگرامی می باشد ، در اینستاگرام یکی از ملاک هایی که باعث جلب اعتماد افراد می‌شود تعداد فالوور است ، تعداد فالوور نمایانگر معروفیت و محبوبیت افراد در اینستاگرام می باشد و نشان دهنده این است که افراد بیشتری به این پیج رغبت دارند و آن را دنبال می کنند همین عامل سبب اعتماد مخاطبان می شود و در نتیجه افراد بیشتری به این پیج سوق پیدا می‌کنند .

تعداد فالوور بیشتر می توانند سبب افزایش درآمد شما در اینستاگرام شود اگر صاحب پیج های بیزنسی و فروشگاهی هستید می توانید از طریق فالوور و تبدیل آنها به مشتری های ثابت خود درآمد خود از طریق فروش بالا ببرید و اگر صاحب سایر پیج ها هستید می توانید نرخ تبلیغات خود را بالا ببرید .

حتی تعداد فالوور بیشتر می تواند سبب جذب افراد بیشتر به پیج شده و تعداد دنبال کنندگان را افزایش دهد و به دنبال آن می تواند سبب بالا رفتن لایک و کامنت و… نیز بشود . فالوور هر چقدر بالا باشد می تواند تعامل پیج شما را بالا برده و کمک کند تا شما به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کنید و اینها تنها گوشه ای از فواید و مزایای فالوور می باشد .

روش های افزایش فالوور اینستاگرام

روش های افزایش فالوور اینستاگرام

در ادامه روش های افزایش فالوور اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد .

1_ پروفایل جذاب بسازید 

می دانید که اگر فردی در دنیای واقعی مغازه برای فروش محصولات خود دارد بایستی مغازه و ویترین جذاب بسازد تا افراد بیشتری به سمت مغازه آن سوق پیدا کنند در فضای مجازی نیز اگر شما پیج فروشگاهی ساخته اید و به دنبال جذب فالوور هستید نیاز است تا پروفایل شیک و جذابی را بسازید تا کاربران اینستاگرام مشتاق دنبال کردن شما بشوند .

در واقع قبل از ساخت پروفایل خود بایستی مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید اینکه دنبال کنندگان شما از چه گروه سنی هستند و به چه محتواهایی علاقه دارند و بر اساس آن اقدام به ساخت پروفایل خود بکنید و همچنین باید خود را به طور کامل و واضح به مخاطبان خود معرفی کنید و دلیل محکمی مبنی بر اینکه آنها شما را فالوو کنند بیاورید .

برای ساخت پروفایل جذاب باید یک لوگو مناسب برای برند خود طراحی کنید و پروفایل خود را براساس آن تنظیم کنید و همچنین در ادامه نام کاربری مناسب برند خود را بنویسید تا افراد به راحتی بتوانند شما را در این شبکه بزرگ پیدا کنند . در ادامه یک بیو کامل از خود و محصولات خود را ارائه کنید حتی می توانید اطلاعاتی از قبیل شماره تماس ، آدرس فروشگاه و یا شهری که در آن ساکن هستید همچنین تفاوت شما با دیگر پیج ها در یک جمله خلاصه کرده و بنویسید  ، می توانید از سایر موارد همچون قرار دادن لینک سایت و یا آدرس سایر اکانت های خود در سایر اپلیکیشن ها را نیز قرار دهید .

می توانید برای جلب اعتماد افراد از نماد اعتماد نیز استفاده کنید و یا از کلمات و یا سایر استیکر های نمادین برای اعتماد استفاده کنید و همچنین سایر اطلاعات ضروری را نیز در این قسمت درج کنید و یا از هشتگ ها در کنار برند خود استفاده کنید .

2_ در زمان مناسب پست بگذارید 

یکی از مهم ترین و اصولی ترین موارد در جذب و افزایش فالوور اینستاگرام زمان پست گذاری می باشد ، بسیار واضح و مبرهن می باشد که نمی توان برای همه پیج ها یک الگوی خاص طراحی کرد و گفت در این زمان پست بگذارید چرا که هر پیج و هر صفحه زمان مناسب خود را دارد که باید آن را پیدا کرده و در این زمان پست را به اشتراک گذاشت .

قبل از به اشتراک گذاشتن پست شما باید ابتدا بدانید که مخاطبان شما در کدام ساعات شبانه روز بیشترین فعالیت را دارند و در آن زمان اقدام به پست گذاری کنید تا افراد بیشتری شما را لایک و فالوو کنند برای پیدا کردن این اطلاعات می توانید به قسمت پروفایل خود مراجعه کنید مراحل زیر را انجام دهید

_ به قیمت پروفایل خود مراجعه کنید .
_ سه خط بالا را لمس کنید .
_گزینه insight  را انتخاب کنید .
_ در پنجره باز شده گزینه total followers  را انتخاب کنید.
_در صفحه باز شده به قسمت پایین صفحه بخش most active times مراجعه کنید .

در این صورت می توانی. فعالیت مخاطبان خود را دیده و بر اساس آن پست گذاری را انجام دهید .

چند نکته ساده که در این قسمت وجود دارد این است که بهتر است در زمان های اداری پست نگذارید بیشتر در ساعاتی پست گذاری کنید که افراد بیشتری فعال هستند و در خانه هستند .

3_ فعالیت مستمر و پیوسته 

برای بدست آوردن فالوور بیشتر راه و روش های مختلفی وجود دارد اما یکی از مهم ترین آنها با اختلاف زیاد تولید محتوای مستمر و پیوسته می باشد به عبارتی اینستاگرام به افرادی که به صورت پیوسته فعالیت ندارند کمتر توجه می کند تا افرادی که به صورت روزانه فعالیت دارند و مشغول تولید محتوا هستند .

همچنین بر اساس الگوریتم اینستاگرام فعالیت مستمر و همچنین کیفیت محتوا ارزش بسیار زیادی دارد ، شما در تولید محتوا باید به کیفیت آن توجه بسیار زیادی بکنید و همچنین از یک سری موضوعاتی استفاده کنید که طرفداران زیادی را دارند برای مثال استفاده کردن از مثال ترند روز ارزش زیادی دارد چرا که افراد زیادی به آنها علاقه دارند ؛ پس به صورت مستمر و با کیفیت زیاد تولید محتوا بکنید که این عامل می تواند کمک شایانی به شما در افزایش فالوور کند .

4_‌الگوریتم اینستاگرام را بشناسید 

شاید مهم ترین مبحث برای بدست آوردن فالوور بیشتر و ورودبه اکسپلور اینستاگرام یادگیری الگوریتم اینستاگرام می باشد ، اینستاگرام همانند سایر برنامه مجازی برای خود قوانین خاصی دارد که با نام الگوریتم شناخته میشود و این الگوریتم توجه کردن به انجام یک سری کارها می باشد که شما با توجه به این نکات نه چندان سخت می توانید به راحتی در اینستاگرام رشد کرده و به صفحات برتر تبدیل شوید .

اینستاگرام قبل از اینکه پستی را به فردی نمایش دهد به چندین نکته توجه می کند : برای مثال این فرد به چه نوع موضوعاتی علاقه دارد و این موارد را به آنها بیشتر نشان می دهد ، همچنین به مدت زمان استفاده کاربر از اینستاگرام توجه می کند و اینکه به چه اندازه فرد مورد نظر به این نوع پست ها چقدر واکنش نشان می دهد همچنین به فالوور های کاربر نیز دقت می کند که آنها به چه مواردی علاقه دارن  ، تک تک اینها سبب نشان دادن پست یا محتوایی به یک کاربر میشود .

5_از هشتگ ها استفاده کنید

یکی از روش های بسیار خوب برای افزایش فالوور استفاده کردن از هشتگ ها می باشد ، استفاده کردن از هشتگ ها در اینستاگرام بسیار رایج می باشد و تقریبا اکثر افراد از آن استفاده می کنند .

برای استفاده مردن از هشتگ ها شما باید از هشتگ هایی که افراد زیادی آن را جستجو می کنند استفاده کنید و بایستی این هشتگ های  استفاده شده متناسب با نوع پست و محتوای شما باشد تا افراد به وسیله هشتگ شما را پیدا کنند .

سقف استفاده از هشتگ ها حدود ۳۰ عدد می باشد اما نیاز نیست که همه آنها را پر کنید ، از هشتگ های مرتبط موضوع خود استفاده کنید ، چرا که افراد در قسمت سرچ اینستاگرام موضوعات خود را جستجو میکنند و از طریق هشتگ آنها را پیدا میکنند و همین عامل سبب میشود تعداد فالوور شما بالاتر برود .
نباید از هشتگ های نامربوط به پست خود استفاده کنید چون این عامل سبب میشود مخاطبان غیر هدف پست شما را مشاهده کنند و به علت علاقمند نبودن به این نوع محتوا آن را رد کنند و همین سبب ضربه به پیج شما میشود .

6_ نوشتن کپشن مناسب جذب کننده 

کپشن مناسب یکی دیگر از سایر راه های کمک کننده به افزایش فالوور می باشد ، درست است که تولید محتوا ارزش بسیار زیادی دارد اما کپشن نوشته شده برا پست ها نیز بسیار مهم می باشد چون بسیاری از افراد علاقه به خواندن کپشن ها می باشند و اگر شما بتوانید متن مناسب و جذب کننده بنویسید افراد مدت زمان بیشتری را بر روی پست شما صرف می‌کنند و همین یک امتیاز مثبت به شما می دهد و اینستاگرام تشخیص می دهد که پست شما بسیار مناسب بوده برای همین آن را به افراد بیشتری نمایش می دهد .

بر اساس اطلاعات موجود شما می توانید برای قسمت کپشن حدود 2200‌ کلمه بنویسید اما نیاز نیست که همه آن را پرکنید بر اساس نوع موضوع می توانید متن مناسب را پیدا کرده و آن را درج کنید و این متن وی تواند کوتاه یا بلند باشد بسته به موضوع متفاوت می باشد .

7_فالوور اینستاگرام خریداری کنید

اگر شما دارای یک پیج جدید هستید و تعداد فالوور شما کم و محدود می باشد مدت زمان زیادی نیاز است تا بتوان تعداد فالوور را بالا برد در نتیجه بهترین و سریع ترین روش خرید فالوور اینستاگرام می باشد .

خرید فالوور اینستاگرام از طریق وب سایت های معتبر باید انجام شود و دقت شود که این فالوور ها کاملا فعال و حقیقی باشند تا افراد فعال به پیج شما اضافه شود و تعامل اکانت شما بالاتر برود در این صورت هم اکانت شما پیشرفت می کند و هم صاحب تعداد زیادی فالوور باکیفیت می شوید که افراد زیادی به دنبال آن به صفحه شما اضافه میشوند .

خرید فالوور اینستاگرام بهترین روش

8_استفاده کردن از انواع پست ها و محتواها 

برای اینکه بتوانید در اینستاگرام خود تنوع ایجاد کنید و فالوور های بیشتری را بدست آورید می توانید از انواع پست و استوری ها استفاده کنید در ادامه تک تک این موارد را بررسی می کنیم .

استفاده کردن از ریلز :

یکی از مهم ترین نوع پست ها که امروز در اینستاگرام بسیار رایج شده و اینستاگرام خود اعلام کرده که به آن اهمیت زیادی می دهد و آن ها را بیشتر به اکسپلور اینستاگرام می برد ریلز ها می باشد ، ریلز ها امروزه بسیار رایج شده اند و اکثر پست هایی که به اکسپلور اینستاگرام می آیند ریلز ها هستند ، پس از آنها استفاده کنید .

استوری :

استوری قلب اینستاگرام می باشد و بسیاری از فعالیت ها همچون جذب افراد و فروش از طریق اینستاگرام انجام میشود ، در این قسمت شما می توانید عکس و کلیپ استوری کنید و بعد از حدود ۲۴ ساعت ناپدید می‌شود .

استفاده از پست های اسلایدی :

پست اسلایدی نمونه ای از پست ها هستند که می توانید عکس و هم فیلم را در آن قرار دهید و حداقل مجاز استفاده از عکس و فیلم برای هر پست حدود ۱۰ عدد می باشد .

9_استفاده کردن از موقعیت جغرافیایی 

می توانید از طریق استفاده کردن از برچسب های جغرافیایی نیز تعداد فالوور خود را افزایش دهید ، استفاده کردن از این نوع برچسب ها سبب میشود افراد از طریق آنها  شما را پیدا کرده و دنبال کنند ، به عبارتی بیشتر افراد از طریق جستجو در اینستاگرام موقعیت مکانی خود را سرچ کرده و سپس اقدام به دنبال کردن می کنند . در قسمت پست های اشتراک گذاری شده می توانید در قسمت لوکیشن موقعیت مکانی خود را انتخاب کنید برای این کار مراحل زیر را طی کنید :

_ وارد صفحه اینستاگرام شده و قسمت پست گذاری را که به صورت بعلاوه است را انتخاب کنید
_ بعد از انتخاب پست مد نظر گزینه add location را انتخاب کنید .
و موقعیت مکانی خود را انتخاب کنید .

10_استفاده کردن از مسابقات :

یکی از شیوه های جذاب برای افزایش فالوور حتی افزایش لایک ، کامنت و شیر اینستاگرام استفاده کردن از مسابقات می باشد،  می توانید این مسابقه ها در قسمت استوری و یا پست طراحی کنید و با قرار دادن جوایز افراد را ترغیب کنید تا شما را دنبال کنند .

می توانید جوایز خود را با توجه به حوزه کاری خود انتخاب کنید و یا حتی می توانید محصولات خود را به عنوان جایزه به فرد برنده بدهید تا افراد مشتاق شوند شما را دنبال کنند تا این جوایز را بدست آوردند ، برای مثال می توانید از آنها بخواهید که تعداد زیادی کامنت در پست شما بگذارند و هر کس بیشترین تعداد را گذاشت برنده جایزه می باشد به این طریق افراد زیادی شما را دنبال خواهند کرد .

11_استفاده کردن از تبلیغات 

یکی از بهترین روش ها که بسیار پرسود و سبب افزایش فالوور شما میشوند استفاده کردن از تبلیغات اینستاگرام می باشد برای اینکار شما می توانید در پیج هایی تبلیغ کنید که همکار هستید و یا موضوع مرتبط با شما دارند چرا که مخاطبان هدف شما در این پیج ها قرار دارند و آنها شما را فالوو میکنند و همین عامل به راحتی فالوور شما را بالا می برد .

برای انجام تبلیغات باید به یک پیج معتبر اعتماد کنید که هم فالوور های واقعی دارد و هم آمار پست و استوری بالایی دارد تا شما به افراد بیشتری نشان داده شوید در این صورت می توانید سود زیادی را بدست آوردید .

سخن پایانی :

بهترین روش برای رسیدن به موفقیت در اینستاگرام به دست آوردن فالوور می باشد و بدون داشتن فالوور روند نزولی خواهید گرفت پس باید فالوور های خود را افزایش دهید،  ما در این مقاله سعی کردیم 11 روش طلایی افزایش فالوور اینستاگرام را به شما معرفی کرده و توضیح دهیم تا شما به راحتی بتوانید از آنها استفاده کنید و به سود زیادی برسید امیدواریم از آنها استفاده کرده و به قله های موفقیت و اهداف خود برسید .



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا