• دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 :: 11:15

در عصری که آن را عصر ارتباطات نام نهاده اند، روابط عمومی پلی ارتباطی میان بانک ها و ذینفعان آنان است که بانک ها را قادر می سازد در محیط در حال تغییر، برنامه ها را با خواست مشتریان منطبق سازند.

بانک

 

به گزارش اعتبارنوین به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در پیام مدیر عامل بانک صنعت و معدن آمده است: در عصری که آن را عصر ارتباطات نام نهاده اند، روابط عمومی پلی ارتباطی میان بانک ها و ذینفعان آنان است که بانک ها را قادر می سازد در محیطی که پیوسته در حال تغییر و دگرگونی است، برنامه ها و اهداف خود را با خواست و نیاز مشتریان و ذینفعان منطبق سازند.

یک روابط عمومی کارآمد از سویی با دستیابی به اطلاعات مستند و شفاف، بانک ها را قادر می سازد در دنیای رقابتی به گونه ای چابک عمل کنند و از سوی دیگر با اطلاع رسانی به موقع در خصوص گستره خدمات و امکاناتی که بانک ها برای مشتریان خود فراهم می آورند، نقشی ارزنده در موفقیت و اعتلای آنان دارند.

افزون بر آن روابط عمومی یکی از ابزارهای مؤثر در مدیریت افکار کارکنان یک مجموعه است که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده به مدیران ارشد سازمان در جهت ایجاد و گسترش تعامل و تفاهم مثبت یاری رساند. نام گذاری روزی به نام ارتباطات و روابط عمومی، بیانگر اهمیت و نقش کلیدی و مؤثری است که این نهاد به عنوان یک بازوی فکری قابل اعتماد در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی بر عهده دارد.

اینجانب فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به اصحاب رسانه و فعالان پرتلاش این عرصه به ویژه همکاران ارجمندم در روابط عمومی بانک صنعت و معدن تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق و سربلندی همگان را از خداوند منان خواستارم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا